Monday, January 23, 2012

Rose 2 Rose (R2R)

Alhamdulillah, atas rahmat Allah dan kasih sayangNya, saya diberi kekuatan olehNya untuk mengisi masa saya dengan aktiviti berfaedah. Ptg smlm, pukul 2 ptg saya menghadiri program Rose2Rose anjuran Ikram Miri di pejabat Ikram Miri. 2 org speaker dijemput dari KL untuk menyampaikan pembentangan dan taklimat R2R, kedua-duanya bersemangat dan sgt petah berbicara sampai saya sgt mengagumi mereka. Terasa kerdil juga sbb saya emcee for that event, tapi saya tidaklah sepetah mereka..:)

Sempat juga saya mengajak officemate saya untuk hadir bersama di program semlm. Happy kerana mereka ikut serta dan turut bersemangat sepanjang program. Moga program smlm bermanfaat utk mereka. Hrmm....pejabat Ikram penuh sesat smlm dgn akhwat dari Miri dan Sibu, semuanya muda2, awal 20-an. Saya gembira sekali kerana melihat masa depan Islam yang cerah kerana adanya pemuda2 yg lurus.hanif dan bersemangat.

No comments:

Post a Comment